Sunday 1 January 2017

Ms. Panda and Mr. Hedgehog (2012)

Denumire: Ms. Panda and Mr. Hedgehog
An apariție: 2012
Număr episoade: 16
Roluri principale: Lee Dong-Hae, Yoon Seung-Ah, Choi Jin-Hyuk, Yoo So-Young.
Nota mea: 8/10.
 
La mulți ani dragele mele! Vă doresc ca 2017 să aducă sănătate, pace-n casă, bani în pungă și k-drame noi, s-ajungă! :P
Nu am scris de ceva timp pentru că am fost ocupată cu facultatea și, evident, sărbătorile, dar promit să mă revanșez :D
Prima k-drama din acest an este Ms. Panda and Mr. Hedgehog, sau pe românește, ursul(ica) panda și ariciul. Deși am văzut-o acum foarte mult timp, e o serie faină, ușoară și potrivită atmosferei de acum. Și ca bonus, e un serial despre multe-multe prăjituri, așa că aviz pofticioaselor (ca mine :) ).
Pan Da-Yang (Yoon Seung-Ah) este o tânără drăguță, optimistă, pozitivă, vorbăreață, poate un pic agasantă. Ko Seung-Ji (Lee Dong-Hae) e un tânăr cu o personalitate opusă pandei noastre: tăcut, rezervat și nemulțumit, trăsături datorită cărora a primit porecla de Arici.
Ariciul nostru are un talent mare-mare: e patiser, iar prăjituricile, torturile, eclerele și toate dulciurile ieșite din mâinile lui sunt divine. Angajându-se la o patiserie, acesta ajunge să o cunoască pe Da-Yang, care fiind o fire veselă și curioasă, își propune să-l facă pe Seung-Ji să își ascundă țepii, căci ea știe sigur că patiserul are o inimă frumoasă.
Cei doi devin colegi de apartament, colegi de muncă și în același timp, rivali în meserie. Desigur, Panda și Ariciul nu sunt personaje solitare: domnișoara Da-Yang are un admirator, Choi Won-Il (Choi Jin-Hyuk), pe care-l consideră doar prieten; miss Kang Eun-Bi (Yoo So-Young) e o rivală în dragoste - și aceasta neanunțată. Personajul meu preferat totuși este sora lui Won-Il, Choi Won-Yi (Oh Yi-Na), o rebelă amuzantă, puțin sălbatică și de obicei, arbitrul în toate conflictele.
K-drama de față nu trebuie tratată cu seriozitate: este o poveste frumoasă, în care pe parcursul celor 16 episoade Panda se ceartă/împrietenește/amuză/etc cu domnul Arici, totul într-o atmosferă romantică, plină de pudră de vanilie, fulgi de ciocolată și bezele. Evident, există și conflictul - o umbră ce îl urmărește pe Seung-Ji din copilărie, dar povestea noastră are un happy-end, astfel încât umbra se transformă în altceva la sfârșitul serialului.
Din partea mea, Ms. Panda and Mr. Hedgehog primește nota 8 din 10, datorită acțiunii prea puțin încărcate, relațiilor între personaje, liniei melodice - și aceasta, veselă. Dacă vreți să vă uitați la un serial care seamănă cu o savarină, vi-l recomand pe acesta.

No comments:

Post a Comment